|
||
|
||
Lingerie
Slipjes , kousen
|
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
Lingerie
Slipjes , kousen
|
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
Contacteer ons U stelt zich vragen over uw bestelling of over de diensten van Damart ? Ontdek de antwoorden op de meest gestelde vragen Is de betaling online beveiligd ? Tijdens uw betaling wordt u doorgestuurd naar het platform van onze financiële partner, OGONE. U kan betalen met Visa, Mastercard, Bancontact/Mister Cash. Ook online overschrijvingen worden aanvaard indien u beschikt over een webbanking bij één van de 4 volgende banken : ING, Dexia, CBC en KBC. Wanneer u een bestelling doorgeeft of toegang heeft tot de persoonsgegevens van uw account, garandeert de veiligheidsserver-software SSL (Secure Socket Layer) de beveiliging van uw betalingen door de informatie die u intikt in een code om te zetten voordat ze worden doorgegeven. Uw persoonsgegevens kunnen dus onmogelijk door onbevoegden worden ingelezen. Hoe kan ik mijn bestelling / mijn colli opvolgen ? Om uw bestellingen in alle eenvoud op te volgen, volstaat het om : - In te loggen, als u dit nog niet heeft gedaan bij het aankomen op de site. U kunt dit doen door hier te klikken. - Klik vervolgens op « MIJN ACCOUNT » bovenaan rechts op de site. - Selecteer daarna de rubriek « Opvolging van bestelling » U zal de lijst van uw bestellingen terugvinden en de staat van uw bestellingen via Internet, post, telefoon met slechts enkele muisklikken kennen. U kunt tevens de staat van de levering van uw pakje volgen, namelijk indien het pakje geregistreerd is, in opmaak is, gedeeltelijk verzonden is of verzonden is. Hoe kan ik mijn e-mail adres, mijn wachtwoord, of mijn persoonsgegevens wijzigen ? Voor alle wijzigingen betreffende uw adresgegevens, uw e-mail of uw wachtwoord, volstaat het om : - In te loggen, indien u dit nog niet heeft gedaan bij het aankomen op de site. U kunt dit doen door hier te klikken.. - Klik vervolgens op « MIJN ACCOUNT » bovenaan rechts op de site - Selecteer de rubriek « Ik controleer of wijzig mijn persoonsgegevens » of « Ik wijzig mijn wachtwoord». U ontvangt dan een e-mail ter bevestiging van de wijzigingen van uw persoonsgegevens. Hoe een artikel ruilen of terugzenden ? Uw tevredenheid over onze producten is essentieel. Indien om een of andere reden een product u niet bevalt, dan kunt u het ons terugzenden. Bij voorlegging van uw aankoopbewijs, verbinden wij ons ertoe het op elk moment te ruilen of terug te betalen, zonder vragen of discussie. U geniet tevens van de wettelijke garantie betreffende de gevolgen van de gebreken of verborgen fouten die een van de bestelde artikelen kunnen beïnvloeden. De garantie is echter niet van toepassing in geval van een klaarblijkelijk onrechtmatig gebruik. Voor elke aanvullende informatie, raadpleeg onze algemene verkoopsvoorwaarden Hoe kan ik mij identificeren op de site ? Het kan ik volstaat om bovenaan rechts op de homepagina te klikken op "ik log in" in de rubriek "mijn account". - Indien u reeds een account gecreëerd heeft op de site, dan kunt u uw e-mail adres of uw klantnummer vermelden in de rubriek bovenaan "Ik bezit reeds een account Damart .be" en daarna uw wachtwoord. Opgelet, indien u reeds een account heeft gecreëerd, dan kunt u niet meer inloggen met uw klantnummer en de 4 eerste letters van uw naam die enkel voor het creëren ervan dienen. - Indien u geen account bezit op de site damart.be , dan heeft u twee mogelijkheden : 1 ) het creëren in twee minuten met uw klantnummer en de 4 eerste letters van uw naam (in het midden van de pagina). 2 ) het creëren zonder klantnummer (onderaan de pagina). Hoe kan ik online bestellen? Om uw artikelen online te bestellen, heeft u twee mogelijkheden : 1 ) Klik op één van onze grote categorieën in de homepagina en laat u daarna stap voor stap begeleiden. U kan het totale aantal artikelen van uw bestelling opvolgen door te klikken op « Mijn mandje » bovenaan rechts op de website. 2 ) Om een bestelling te plaatsen vanuit uw catalogus, klik op « directe bestelling » bovenaan rechts op de site. Noteer vervolgens de referentie van elk artikel gekozen in uw catalogus (deze referentie bestaat uit 5 cijfers). Klik op » Voeg toe aan mijn mandje « en vermeld het aantal artikelen dat u wenst te ontvangen. Laat u vervolgens stap voor stap begeleiden om uw bestelling te bevestigen.
Vraag een catalogus aan
Het volstaat te klikken op « vraag één van onze catalogi aan &rlaquo;, in de linkerkolom op de homepagina. Hoe kan ik weet ik zeker dat mijn persoonsgegevens vertrouwelijk blijven ? Overeenkomstig de Belgische wet van 8 december 1992 betreffende de bescherming van het privé-leven, heeft u te allen tijde recht tot inzage, verbetering of verzet van uw persoonsgegevens. Hoe kan ik genieten van de promotionele aanbiedingen ? Het volstaat de voordeelcode van de aanbieding te vermelden in het overeenstemmende vakje onderaan uw bestelbon en te klikken op « deze code toepassen » en daarna uw winkelwagen te bevestigen. Hoe kan ik mijn geschenk ontvangen ? Is onze voorraad geschenken uitgeput of is er vertraging in de levering, dan wordt uw bestelling eerst opgestuurd en dan pas later het geschenk. In dat geval is het dus normaal dat er geen geschenk bij uw colli zit. Wilt u vandaag liever geen bestelling plaatsen maar wenst u toch het geschenk dat nu op de site www.damart.be wordt aangeboden, gelieve dan deze mail te printen en per post terug te sturen naar DAMART samen met voor deelname in de verwerkingskosten. Hoe kan ik mijn lijst van favoriete artikelen gebruiken ? Dankzij uw lijst van favoriete artikelen kunt u ze in het geheugen bewaren en ze vergelijken op elk ogenblik : een echte tijdwinst ! U kunt ook uw lijst van favoriete artikelen sturen naar uw vrienden om hen geschenkideeën te geven ! Om uw lijst te creëren, volstaat het : In te loggen op de site Klikken op « MIJN ACCOUNT » bovenaan rechts op de site Klikken op « MIJN FAVORIETE ARTIKELEN » |
|
||||
|
Mis onze nieuwste trends niet !
Schrijf u in voor onze newsletter
© Damart TSD nv/sa | Ijzeren Bareelstraat 23 - B-7711 DOTTENIJS | TVA BE 0401 259 504 | E-mail